Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!

Η πολυτέλεια για άλλους αποτελεί κορυφαία δημιουργική δύναμη που εμπνέει, ενώ για άλλους έρχεται σε ευθεία σύγκρουση με την έννοια της αρετής.
Πάνω απ΄όλα, όμως, η πολυτέλεια είναι συνυφασμένη με τον άνθρωπο και τις κολοσσιαίες εσωτερικές αντιφάσεις του.
Ο χρόνος για σένα, για ότι αγαπάς, για στιγμές που δεν αγοράζονται... είναι πολυτέλεια?

Ο χρόνος μου πλέον είναι ελάχιστος… όλα γίνονται γρήγορα χωρίς να το καταλάβω… η πολυτέλεια για μένα έχει αλλάξει έννοια...
Πολυτέλεια δεν είναι το ακριβό φόρεμα, η επώνυμη γόβα...
politeleia
Πολλά λεφτά σπαταλούν οι άνθρωποι απλά για να νιώσουν καλά με εφήμερες απολαύσεις.
 Για μένα απολαύση είναι ο χρόνος για το μπάνιο μου, να φροντίζω τον ευατό μου, να μου πεις ΕΣΥ την πρώτη καλημέρα!
mpanio
Να έχω χρόνο να σου γράφω... να κάνουμε μια βόλτα μαζί... να σου κάνω το τραπέζι... το ταξίδι που λέγαμε...
grammata
Πολυτέλεια και απόλαυση είναι ότι αγαπάω...  είσαι ΕΣΥ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου